J
I
K
A
B
يكشنبه 25 مهر 1400 09:29:34
29 خرداد 1398 10:19:14

توافقنامه سطح خدمت " تشخيص صلاحيت و رتبه بندي عوامل نظام فني اجرايي در استان ( 10061717000)"

مقدمه

تشخيص صلاحيت و رتبه بندي عوامل فني و اجرايي شامل مشاوران و پيمانكاران مشمول نظام فني و اجرايي، صدور گواهينامه هاي تشخيص صلاحيت، رتبه بندي، استعلام و كنترل ظرفيت آنها. كليه فعاليت ها و فرايندها با هدف تشخيص براي كليه صلاحيتمشاوران و پيمانكاران بصورت سيستمي واز طريق سامانه ساجات شركتهاي پيمانكاري و مشاور قابل دسترسي بوده و كليه اشخاص حقوقي مي بايست جهت اخذ گواهينامه صلاحيت جهت خدمات پيمانكاري در اين سامانه ثبت نام نموده و پس از بررسي و تاييد، گواهينامه دريافت نمايند. همچنين كار فرما جهت رويت گواهينامه وتعداد كار مجاز وظرفيت ريالي شركتها مي بايست از طريق سامانه ساجار به آدرس الكترونيكي http://sajar.mporg.ir   مراجعه و از صحت گواهينامه هايي كه در مناقصه شركت نموده اند مطلع گردد.

هدف

هدف از اين توافقنامه سطح خدمت اين است كه به منظور ارائه با كيفيت خدمت ارائه شده توسط "سازمان مديريت و برنامه ريزي استان البرز"، كيفيت تحويل خدمت "تشخيص صلاحيت و رتبه بندي عوامل نظام فني و اجرايي  (ساجات) در استان" براي " افراد حقيقي و شركت هاي حقوقي" خواستار صدور گواهينامه تاييد صلاحيت مورد توافق قرار گيرد.

بدين ترتيب سنجش توان مالي، تحصيلي، تخصص و تجربه افراد حقيقي و شركت هاي حقوقي كه درخواست صدور گواهينامه تاييد صلاحيت را دارند؛ از طريق بررسي مدارك و مستندات ارائه شده و آپلود شده آنان در سامانه ساجات مورد ارزيابي قرار ميگيرد تا بدين طريق گامي در جهت انجام درست و با كيفيت پروژه هاي ملي و استاني برداشته شود.

مسئوليت

سازمان مديريت و برنامه ريزي به استناد ماده 22 قانون برنامه و بودجه كشور و ماده 34 احكام دائمي برنامه هاي توسعه مورخ 11 /4/ 1381 و 20637 /ت 28437 ه مورخ 23 /12/1384 كشور و مصوبه هاي شماره 48013 /ت 23251 ه  هيأت محترم وزيران مرجع تشخيص صلاحيت و رسيدگي به تخلفات انتظامي حرفه اي پيمانكاران و مشاوران مي باشد.

تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي

سازمان مديريت و برنامه ريزي استان البرز موافقت مي كند كه خدمت مذكور را به ترتيب زير ارائه دهد:

*       بررسي مستندات الصاقي شركت و اخذ استعلامات لازم

*       اعلام نواقص موجود به شركت هاي متقاضي

*       در صورت تاييد صلاحيت شركت، اقدام جهت ثبت اطلاعات شركت و گواهينامه آن در سامانه ساجار

*       تهيه ليست پيمانكاران و مشاوران داراي گواهينامه تأييد صلاحيت و انتشار آن از طريق وب سايت سازمان براي دسترسي عموم

پيمانكاران و مشاوران جهت دريافت خدمت مي بايست طبق مصوبات و بخشنامه ها و آئين نامه ها ذيل، جهت الصاق مستندات اقدام نمايند:

*       راهنماي آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانكاران حقوقي به استناد مصوبه شماره 48013 /ت 23251 ه مورخ 1381/12/11 هيأت محترم وزيران

*       به استناد مصوبه شماره راهنماي آئين نامه تشخيص صلاحيت مشاوران حقوقي مورخ 23/4/1384 هيأت محترم وزيران

*       به استناد بخشنامه شماره 101159656  مورخ 22/8/1382راهنماي آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانكاران حقيقي

*       به استناد بخشنامه شماره 9242787 مورخ14/5/1392دستورالعمل رسيدگي به تخلفات پيمانكاران

*       به استناد بخشنامه شماره10066025 مورخ 14/8/1391 دستورالعمل رسيدگي به تخلفات مشاوران

سامانه درخواست / ارائه خدمت

سامانه ساجات           https://sajat.mporg.ir

مدارك لازم براي دريافت خدمت

 پيمانكاران و مشاوران جهت دريافت خدمت مي بايست طبق مصوبات و بخشنامه ها و آئين نامه ها، جهت الصاق مستندات به شرح ذيل اقدام نمايند:

تكميل فرم ثبت نام شامل: مشخصات مدير عامل (شامل نام و نام خانوادگي)، مشخصات شركت،شامل شناسه ملي شركت، نام كامل ثبتي شركت، شماره ثبت، نام اختصاري، محل ثبت، تاريخ تاسيس، كد اقتصادي و...

مشخصات محل شركت(شامل كشور/استان/شهر، آخرين آدرس ثبتي، دفتر مركزي، كدپستي، تلفن همراه مديرعامل، نمابر و ...)، فايل اسكن شده صفحه اول اساسنامه شركت.

تعهد نامه منع مداخله كاركنان دولت و مشمول نبودن ممنوعيت مقرر در اصل 141 قانون اساسي و شاغل بودن كاركنان تمام وقت شركت متقاضي گواهينامه در همان شركت

مشخصات سهامداران شركت(شامل نام و نام خانوادگي، نام پدر، درصد و نوع سهام، مدارج تحصيلي، سوابق كاري و...)

مشخصات اعضاي هيئت مديره(شامل نام و نام خانوادگي، نام پدر، كد ملي، سمت، مدارج تحصيلي و سوابق كار)

اطلاعات مربوط به گواهينامه قبل از ساجات(شامل محل صدور گواهينامه قبلي، نام و نام خانوادگي مقام صادر كننده گواهينامه، تاريخ صدور و اعتبار گواهينامه قبلي، فرست رشته ها و ...) .

جهت اخذ رتبه تقاضاي رتبه بندي در سربرگ شركت با شماره تلفن و آدرس شركت مي بايستي با آخرين  آدرس طبق روزنامه برابر باشد.

مشخصات پرسنل امتيازآور(شامل نام و نام خانوادگي، نام پدر، كد ملي، رشته، مدارج تحصيلي و سوابق كاري اطلاعات مربوط به تجربه كاري پيمانكارشامل پروژه هاي انجام شده نوع پيمان، موضوع پيمان، شماره قرارداد، تاريخ انعقاد قرارداد، نام كارفرما و ...)

اطلاعات مربوط به اظهارنامه مالياتي شركت(شامل موجودي نقدي، سرمايه گذاري كوتاه مدت، سفارشات و پيش پرداخت ها، دارائي هاي ثابت مشهود، درآمد ناخالص پيمانكاري، خالص گردش مالي، خالص دارايي هاي جاري و...).

مدت زمان انجام خدمت

 در صورت كامل بودن همه مدارك حداكثر ظرف مدت 20 روز گواهينامه صادر مي گردد

زمان دسترسي به خدمت

 آنلاين در تمام ساعات شبانه روز از طريق سامانه

استعلام (فرآيند هاي مشترك بين دستگاهي)

 

هزينه ها و پرداخت ها

به استناد جدول شماره 16 ماده واحده قانون بودجه سال 1398 آخرين هزينه تصويبي ارائه خدمات به شرح ذيل به صورت الكترونيكي از طريق سامانه ساجات دريافت مي گردد.

دوره عملكرد

اين توافقنامه سطح خدمت تا زماني كه اصلاحيه آن صادر نگرديده، تحت امضاي "رئيس سازمان"، اعتبار دارد.

خاتمه توافقنامه

چنانچه به تشخيص رياست سازمان و مقام مسئول، ضرورت خاتمه توافقنامه مد نظر قرار گرفت، با اطلاع قبلي موضوع

خاتمه موافقتنامه اعلام مي گردد.

 

رئيس سازمان

زهرا عربشاهي


Powered by Tetis PORTAL